شرایط و قوانین

  1. شما با هرگونه درخواست، اقدام و استفاده از خدمات تیم طراحی سایت خوب، موافقت خود را با شرایط و قوانین سایت طراحی سایت خوب که همگی در بندهای زیر آمده است اعلام می‌نمایید:
  2. تعریف و حدود وظایف:
    الف) طرف اول
    – تیم طراحی سایت خوب به نشانی www.Tarahisitekhoob.ir یک سایت برای ایجاد و طراحی سایت‌های اینترنتی می‌باشد. همسان که تیم طراحی سایت خوب  در عرصه طراحی و اداره سایت‌های اینترنتی می‌باشد، این تیم خود را ملزم به اجرای این بندها خواهد دانست.

    ب) طرف دوم
    – متفاضی سایت: کسی که درخواست طراحی سایت را دارد.
    – دارنده سایت: کسی که پس از درخواست طراحی سایت، سایت مورد نظر برای وی طراحی شده است و پس از پرداخت و تسویه کامل وجه توسط وی، در چارچوبی که در این صفحه تعریف می‌گردد حق و حقوق سایت متعلق به وی می‌باشد.

    ج) طرح و پلن (A) – سایت‌های معرفی
    این سایت‌ها سایت‌هایی هستند که پنل، هاست و غیره بر عهده تیم طراحی سایت خوب می‌باشد و به صورت توافقی با حداقل هزینه‌ها طراحی و اداره می‌شود.

    د) طرح و پلن (B) – سایت‌های فروشگاهی مستقل و غیره
    این سایت‌ها دارای پنل، هاست و غیره جداگانه می‌باشد و قیمت طراحی آن نیز به صورت توافقی و بیشتر از مورد قبلی می‌باشد.

  3. تیم طراحی سایت خوب تمامی سعی و تلاش خود را می‌کنند تا با بهترین کیفیت سایت‌های درخواستی متقاضیان را طراحی نمایند. اما لازم به زکر است که ایجاد و اداره هر سایت می‌تواند عاری از ایراد نباشد. بنابراین تا زمانی که مسئولیت اداره سایت برعهده این تیم است، دارنده سایت در صورت مشاهده هرگونه ایراد و اشکال موظف است آن را به عوامل این تیم اطلاع دهد تا در صورت امکان در اصرع وقت ایراد مورد نظر برطرف گردد. جزئیات کامل‌تر این بند در بندهای آخر این قرارداد و شرایط آمده است.
  4. شما ضمانت می‌کنید که کلیه اطلاعات ارائه شده توسط شما به تیم طراحی سایت خوب توسط خود شما ارائه می‌شود، صحت آن را قبول دارید و اعلام می‌کنید که شما برای پذیرش تمامی بندهای این قرارداد و شرایط و اجرای آنها نیز صلاحیت ، اهلیت ، قدرت و اختیار کامل دارید.
  5. نحوه و میزان هزینه پرداختی برای ایجاد، طراحی و نیز اداره سایت به صورت توافقی دو طرفین (متقاضی و تیم طراحی سایت خوب) می‌باشد. لذا در صورت عدم توافق برای مقدار و نحوه پرداخت مبلغ توسط شما، تیم طراحی سایت خوب این اجازه را دارد تا زمان تسویه و کسب رضایت تیم طراحی سایت خوب، سایت شما را مسدود نماید.
  6. در صورت درخواست متقاضی جهت پوستر، تصاویر گرافیکی و غیره هزینه طراحی این تصاویر به صورت توافقی دو طرفین جداگانه گرفته می‌شود.
  7. تصمیم‌گیری قیمت‌ و ارائه‌ی نوع هاست با توجه به شرایط روز و میزان حجم استفاده شده هاست توسط سایت مورد نظر، به طور کامل بر عهده تیم طراحی سایت می‌باشد و متقاضیان نیز می‌پذیرند که هاست‌های رایگان، ارزان، متوسط و گران قیمت، هر یک می‌تواند مشکلات و قطعی در سرویس‌دهی خود را داشته باشد.
  8. سایت طراحی سایت خوب یک سایت برای طراحی سایت‌های اینترنتی می‌باشد و با وجود بررسی‌های اولیه‌ی این تیم در قبال صحت اطلاعات درج شده در سایت‌های طراحی شده،این تیم هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محتوای انتشار یافته متقاضیان و دارندگان سایت و یا سایر اقدامات آنان در قبال هیچ کس نخواهد داشت. با این وجود در صورت هرگونه مشاهده تخلف در سایت‌هایی که در قسمت پایین آن نام و لینک طراحی سایت خوب به عنوان طراح آن درج شده است، بازدیدکنندگان موظف هستند آن تخلف را هم به تیم طراحی سایت خوب و هم به مراجع قانونی اطلاع بدهند. در این صورت گروه طراحی سایت خوب تا زمان رفع ابهامات توسط مراجع قانونی و قطعی شدن نتیجه شکایت بین دارنده سایت مورد نظر و شاکی آن، منتظر می‌ماند و پس از قطعی شدن تصمیم مراجع قانونی و محرز شدن آن برای این گروه، اقدامات لازم توسط گروه طراحی سایت خوب انجام می‌شود.
  9. متقاضیان و دارندگان سایت موظف هستند تمامی اطلاعات هویتی خود و اطلاعات موجود در سایت درخواستی را کاملا واقعی، درست و در چارچوب قوانین کشورمان ایران ارائه دهند. لازم به زکر است در صورت وجود هرگونه مغایرت در صحت اطلاعات و یا وجود هرگونه شک و شبه، عوامل طراحی سایت خوب این حق را برای خود محفوظ می‌دانند که تا زمان رفع ابهامات، سایت مورد نظر را مسدود نگه دارد. همچنین شما متعهد می شوید که از نام ، نشان ، آدرس و هر نوع مشخصه دیگری که مربوط به اشخاص مشهور، شرکت ها، موسسات و علامت های ثبت شده تجاری هستند بدون اجازه رسمی آنها استفاده نکنید.
  10. عوامل طراحی سایت خوب این حق را دارد تا درخواست متقاضیان برای ایجاد سایت را بررسی کند و با توجه به شرایط کاری، طراحی سایت را قبول کرده یا رد کند. همچنین این حق را دارد پس از قبول طراحی سایت، در صورت بد بودن شرایط کاری نیروهای تیم طراحی سایت، طراحی سایت مورد نظر را به تعویق بیاندازد و یا آن را رد کند.
  11. درخواست طراحی سایت با محتوای مستجن و پورن، محتوای غیر انسانی، محتوای حیوان آزاری، محتوای انجام یا تشویق به کارهای خلاف قانون، محتوای توهین آمیز و ضد قومیتی و غیره رد می‌شوند. تمامی سایت‌هایی که با توجه به تصمیم گیری‌های عوامل طراحی سایت خوب به هر علتی رد شده‌اند، در صورت درخواست مجدد برای طراحی آن سایت‌ها بدون رفع اشکال مورد نظر، رد می‌شوند. همچنین درصورتی که سایت مورد نظر توسط تیم طراحی سایت خوب ایجاد شده باشد اما با گذشت زمان محتوای نامناسب آن مشخص شود نیز، این حق را بر خود محفوظ می‌داند تا سایت مورد نظر را مسدود نماید.
  12. اگرچه حق نظارت بر حسن اجرای این بندها برای تیم طراحی سایت محفوظ است اما به هیچ وجه در قبال دستگاه‌های دولتی و یا قضایی داخلی، خارجی یا بین المللی تعهدی برای نظارت بر نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود و یا یافتن موارد نقض توافقات و شرایط و یا تطبیق رفتار دارندگان سایت‌ها با قوانین را ندارد.
  13. سایت‌های طرح و پلن (A) که با هزینه‌ی ارزان انجام می‌شوند نزد این تیم محفوظ می‌ماند تا زمانی که متقاضی و دارنده سایت، تغییر نوع استفاده آن (به فروشگاهی، مستقل و غیره) را درخواست نماید. در این صورت این تیم موظف است اطلاعات ورودی دامنه شامل نام کاربری و رمز را در اختیار کاربر قرار دهد. لازم به زکر است که پس از ارتقاء سایت یا درخواست تغییر اداره سایت توسط شخص و ارگانی دیگر و یا در صورت تحویل رمز و نام کاربری به متقاضی و دارنده سایت، تیم و عوامل طراحی سایت خوب هیچ گونه مسئولیتی اعم از تغیرات، حذف و اضافه کردن مطالب در قبال هیچ کدام از قسمت‌های سایت را به هیچ عنوان نمی‌پذیرد.
  14. دارندگان سایت‌هایی که در ابتدا با طرح و پلن (A) سایت مورد نظرشان را طراحی کرده‌اند، در صورت درخواست، با توجه به شرایط به صورت توافقی با پرداخت مابه‌التفاوت هزینه می‌توانند سایتشان را به سایت‌های فروشگاهی، مستقل و غیره تغییر یا ارتقا بدهند.
  15. جدا از طراحی سایت، تیم طراحی سایت اداره سایت‌های طرح و پلن (A) را با دریافت هزینه‌ جداگانه و در زمان‌های مختلف با توجه به شرایط روز به صورت توافقی انجام می‌دهد و در این صورت برطرف کردن هرگونه باگ‌ها، مشکلات سایت، مشکلات هاست، تغییر، حذف و ایجاد پست‌ها را برعهده می‌گیرد. اما تیم طراحی سایت خوب پس از طراحی سایت‌های طرح و پلن (B) و تحویل آن به متقاضی و دارنده آن سایت، مسئولیت هرگونه مشکلات و ایرادات سایت، باگ‌ها، تغییر، حذف و یا ایجاد پست‌ها، پشتیبانی، آموزش و غیره را نمی‌پذیرد. در واقع پس از تحویل سایت‌های طرح و پلن (B) تیم طراحی سایت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن سایت‌ها را نمی‌پذیرد. دقت داشته باشید که با توجه به شرایط خوب سایت‌های طرح و پلن (A) پیشنهاد می‌شود از این نوع سایت‌ها درخواست و استفاده کنید. پس از درخواست و ایجاد سایت طرح و پلن (A) دارنده سایت موظف است در صورت مشاهده هرگونه ایراد و اشکال، باگ، درخواست تغییر، اضافه کردن یا حذف کردن پست و غیره را از مدتی قبل با تیم طراحی سایت با مبلغ توافقی هماهنگ کند.
  16. سایت‌های طرح و پلن (A) تنها برای طراحی سایت با مطالب ثابت است. در صورت درخواست دارندگان سایت برای تغییر، حذف و اضافه کردن مطالب، این امر با پرداخت هزینه‌های جزئی که به صورت توافقی تعیین می‌گردد انجام می‌شود. اما باید درنظر داشته باشید در صورتی که دارندگان سایت به تعداد دفعات زیاد در فاصله زمانی کم (بیشتر از هفته‌ای یک‌بار) خواهان انجام تغییرات باشند به صورت توافقی با توجه به پیشنهادات پشتیبانی و طراحان سایت، باید سایت خود را ارتقا بدهند و با تبدیل سایت‌ به سایت‌های طرح و پلن (B)، پنل کاربری خود را داشته باشند تا بتوانند خودشان تغییرات در سایت و مطالب مورد نظرشان را ایجاد کنند.
  17. تمامی دامنه‌ها (اعم از ir ، .com. و غیره) متعلق به متقاضی و دارنده سایت ثبت می‌شود. بنابراین تیم طراحی سایت هیچ حقی مبنی بر مالکیت دامنه‌ی شما را ندارد و در هر زمان که دارنده سایت اطلاعات ورودی و رمزها را بخواهد تیم طراحی سایت موظف است تمامی این اطلاعات را در اختیار دارنده سایت قرار دهد.
  18. قوانین، توافق‌نامه، ضوابط و سیاست‌های سایت طراحی سایت خوب ممکن است بنابر مقتضیات تغییر و یا بروزرسانی گردد. فلذا متقاضیان و دارندگان سایت این تغییرات را مورد پذیرش قرار می‌دهند.